بد شدم

اس ام اس عاشقانه کوتاه برای نامزد و عشق

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ب.ظ

اس ام اس عاشقانه کوتاه برای نامزد و عشق

بعضی از آدم ها به بعضی چیزها عادت نمی کنند مثل من به نبودن تو !

.

اس ام اس عاشقانه کوتاه برای نامزد و عشق

عکس نوشته های پند آموز عاشقانه

ارزشمندترین مکان هایی که میتوان در دنیا حضور داشت :

در فکر کسی

در قلب کسی

و در دعای کسی …

.

اس ام اس عاشقانه کوتاه برای نامزد و عشق

.

برای مردن لازم نیست عزرائیل بیاید ؛ همین که تو نیایی کافیست …

.

اس ام اس عاشقانه کوتاه برای نامزد و عشق

.

برای تو که مهم باشم ، مهم نیست برای دیگران مهم باشم یا نباشم !

عکس نوشته های پند آموز عاشقانه

اس ام اس عاشقانه کوتاه برای نامزد و عشق

.

آواره ام میان من و تو ؛ به امید روزی که ما شویم !

.

اس ام اس عاشقانه کوتاه برای نامزد و عشق

.

هیچوقت آﺭﺯﻭﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻧﮑﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﺑﯽ ﺧﻮﺩﺕ !

.

اس ام اس عاشقانه کوتاه برای نامزد و عشق

.

می دانی که هنوز “دوستت دارم” عاشقانه ترین هدیه ای است که برای تو دارم !

.

اس ام اس عاشقانه کوتاه برای نامزد و عشق

عکس نوشته های پند آموز عاشقانه

نفس شاید دلیلی باشد برای زندگی اما بی شک “تو” بهانه ی آنی …

.

اس ام اس عاشقانه کوتاه برای نامزد و عشق

.

او تنها ضمیر غایبی است که مدام در من حاضر است …

.

اس ام اس عاشقانه کوتاه برای نامزد و عشق

.

تمام پیاده رو های جهان اگر گذر نامه بخواهند،چشمان تو را نشانشان می دهم !

اس ام اس عاشقانه کوتاه


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۷/۲۶
  • ۵۷۹ نمایش
  • حبیب نادری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی