بد شدم

صبح بخیر گفتن با عکس

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۰۸ ب.ظ

صبح بخیر , اس ام اس صبح بخیر با تصویر , صبح بخیر گفتن با عکس

خیال تو ای نازنینم مثل چرت صبحگاهیست

مدام با خودم میگویم فقط پنج دقیقه دیگر…

صبح بخیر , اس ام اس صبح بخیر با تصویر , صبح بخیر گفتن با عکس

چه صبحی میشه اون صبحی که

با صدای گوشی از خواب بیدار میشی صدات در نمیاد..

ولی از پشت خط یه صدای مهربون میگه:

“تنبل کوچولوی من پاشو میخوام روزمو با شنیدن صدای تو شروع کنم!

صبح بخیر , اس ام اس صبح بخیر با تصویر , صبح بخیر گفتن با عکس

امیدوارم روزت رو با یه دنیا امید، یه بغل آرزو

و یه عالمه انرژی مثبت شروع کنی…

صبح بخیر جوجه نوک حنا

صبح بخیر , اس ام اس صبح بخیر با تصویر , صبح بخیر گفتن با عکس

صبح زمانیست که تو بیدار میشوی

ساعت من به وقت چشمان تو تنظیم است…

صبحت بخیر

صبح بخیر , اس ام اس صبح بخیر با تصویر , صبح بخیر گفتن با عکس

به تو سلام می کنم کنار تو می نشینم

و در خلوت تو شهر بزرگ من بنا می شود . . .

صبح بخیر , اس ام اس صبح بخیر با تصویر , صبح بخیر گفتن با عکس

سلام من

به پیچکی که صبح دست سبز او

به سوی آسمان بی کران دراز می شود . . .

پاتوق من

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۲۹
  • ۲۳۰ نمایش
  • حبیب نادری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی